.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مهندس اسلامی همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید طوسی ؛
شهید طوسی، شخصیتی اسطوره ای و حماسه ساز است
شمال نیوز : همزمان با هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .
شهید طوسی، شخصیتی اسطوره ای و حماسه ساز است

شمال نیوز : همزمان با هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار سرلشگر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .

 

به گزارش شمال نیوز، متن پیام مهندس محمد اسلامی بدین شرح است : 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (169 آل عمران)

 

شهداء با قلب خالص و رجاء واثق، آگاهانه و آزادانه به شوق دیدار حق تعالی جل و علی، به پیکار دشمنان اسلام و متجاوزان به خاک پرگهر این سرزمین سرافراز رفتند و در مسیر غلبه بر تفکر باطل، جان بر کف پای در صراط مستقیم گذاشتند و چه حماسه ها که آفریدند. 

 

چه فراوان فرزندان برومند ملت عزیز ایران که از دهه های پیش از انقلاب اسلامی تاکنون در پیکار با طاغوتیان، بعثیان، داعشیان، منافقان و عوامل استکبار جهانی و نمایندگان منطقه ای آنها جان خویش را فدا کردند تا اسلام و مسلمانان و حیات مقدس میهن اسلامی ایران مستدام باشد.

 

در این میان برخی شهداء کاری کارستان کرده اند و آثاری عظیم خلق کرده اند. حماسه هایی که زبانزد خاص و عام است و وجودشان، سجودشان و نبردشان با دشمنان گشاینده و تغییر دهنده وضعیت بوده است. شهید سردار سلیمانی، شهید همت، شهید خرازی، شهدای صنعت هسته ای، شهدای حرم و خیل عظیمی از شهدای انقلاب اسلامی از این دست بوده اند.

 

اما شانزدهمین یادواره 436 شهید شهرستان نکاء با محوریت بزرگداشت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی در مصلی نکاء، یادآوری ارزشمند از حماسه ها، شجاعت ها و جانبازی های شهدای عزیز ایران اسلامی است. زبان و بیان از توصیف حماسه های این شهداء قاصر و زبون است. آنگونه که این شهید عزیز را توصیف کرده اند، فرمانده ای انقلابی، بسیجی، جهادی، ولایتمدار، با درایت، خوش خلق، ایثارگر، خالص، خلاق، متواضع، خستگی ناپذیر و با کرامت بوده اند. شهید طوسی، شخصیتی اسطوره ای و حماسه ساز است که معلمی نیکو برای فرزندان این مرز و بوم در دفاع از کیان و امنیت کشورمان است. 

 

اینجانب ضمن عرض تبریک به خانواده معزز شهداء بویژه خانواده خداجو و ایثارگر این شهید گرانقدر به مناسبت تربیت و پرورش چنین شخصیت بی بدیلی، برای شهدای عزیزمان همنشینی با نیکان و ابرار مسئلت می کنم. و با شهدای عزیز از صدر اسلام تاکنون که همگی زنده اند و نزد خدایشان روزی دارند، پیمان می بندیم که نگذاریم خونشان و حماسه های شجاعتشان نادیده گرفته شود. 

 

هجدهم فروردین 1401          

 محمد اسلامی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.